Halaman

Ahad, 17 Jun 2012

MENJAMU SELERA DI RESTOREN AROMA IKAN BAKAR,JERAM.

ketam goreng kunyit dan pepahat tumis
First time( and last kot) ni sebenarnya kami  berkunjung ke aroma ikan bakar ni,.dtg ke situ pon sbb diajak oleh anak saudara,ke sana..rezeki jangan ditolak,.maklum la dia yg nak belanja hehe,. perjalanan dr kl ke sana ambil masa hampir 1 jam juga,.restoren ni jadi popular slps masuk tv3 rancangan jjcm.
Agak trkejut juga aku melihat pengunjung yang begitu ramai memenuhi,setiap ruang dlm restoren,.yg beratur utk memilih seafood juga agak ramai,..panjang barisannya..mujurlah,anak buah aku dh siap menempah makanan dr awal,jd sewaktu kami tiba,makanan sudah terhidang di atas meja..menarik juga lauk pauk seafood yang dipilihnya,.ada udang masak butter(tp aku rasa guna marjerin jer ni),ketam goreng,siakap 3 rasa,sotong celup tepung(yg ni paling sedap aku rasa)..kailan ikan masin.

hero2 aku sedang menikmati makanan,.sedap agaknya tu,sampai tak sedar mamanya snap pics..

2 ulasan:

  1. haa npe last pulakk...nmpk sedap2 menu kt ats tu..QH suka JJCM ni...ade yg xkena ker restoran ni..info..info..hihi..add ade restoran ni x..nk terjah jugak la..

    BalasPadam
    Balasan
    1. sori QH,sis baru perasan komen ni,sbnarnya mknan kt ctu ada yg sdp,tp byk yg x brp sdp,xtau la kot sbb ramai sgt costumer masa tu kot,.pastu rsa mahal la harga mknannya,.tp klau QH nk try pe slhnya,..mna tau kot kna time masakannya sdp ,hehe..

      Padam