Halaman

Google+ Badge

Sabtu, 8 Disember 2012

Cuti sekolah,.tapi belum g bercuti...

Lamanya x menghapdet blog,.dgn line tenet semput2,malas rasa nk update nya,..Lagipun minggu ini kesibukan mengemas rumah  dan brg2sudah bermula,kerana seminggu dua lg,kami akan berpindah rumah... ditambah lg dengan nk uruskan persekolahan 2 org ank yg akan ke sekolah menengah dan akan bertukar ke sekolah baru,.Cuti sekolah kali ini tiada percutian ke mana2 nmpknya,.kerana cuti en somi x diluluskan,.sedihnya... hanya memerap di rumah bersama hero2 cilik.. hero2 remaja aktiviti masa cutinya padat dengan kunjungan ke Orange...puas dilarang tapi x makan saman,.aduyai pening kepala dgn peel hero2 remaja ku,.
Oh ya orange tu adalah cyber cafe,bg yg xtau,,hehe,Minggu lepas kami pulang seminggu ke kg,.jenguk ayah aku yg kini tggal berseorangan sejak kepergian arwah emak 2 tahun lepas,.nak duduk lama2 di kg pon x boleh,.ni syarat ank2 ku,mcm2 la diorg ni,teringat nk ke cc xdpt lah tu bila di kg...
DESA WATERPARK
Sabtu sebelumya kami sekeluarga bersantai di Taman tema air Desa Water Park,.biasa je tempatnya,tetapi makanan mahal betul,.sayangnya bekal yg dibawa xboleh dibawa masuk,.melayang juga la  hampir rm200 utk tiket dan makanan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan