Halaman

Google+ Badge

Sabtu, 8 Disember 2012

BANYAKNYA KERJA...

Bermula minggu ini kerja2 mengemas barang dh start,.walaupun berpindah randah ni dh sebati dlm hidup kami,maklum la bersuamikan anggota tentera,berpindah adalah perkara biasa,.tp tiap kali nk berpindah,pening kepala juga la,.al maklum brg2 rumah makin bertambah,begitu juga dgn anggota keluarga,.makin banyak org,lg banyak brg..
 Kebiasaan bila mula mengemas brg2 dapur mcm pggan mangkuk yg jrg digunakan dikemas lebih dulu,barulah diikitu dgn pakaian dan brg2 perhiasan,.Kebetulan minggu ni pula ank ke 2 yg akan memasuki tingkatan 1,akan menghadiri temuduga ke sekolah menengah,jadi persiapan berpindah tertangguh sementara untuk uruskan persekolahan mereka,dia dan abangnya yg juga akan memasuki ke tgkatan 3,urusan pertukaran sekolah juga mesti diselesaiukan sebelum berpindah.
 Bercerita mengenai rumah yang akan kami duduki nanti,adalah sebuah kuarters yg mempunyai 4 pintu,dan 2 tgkat,mujur lah rezeki kami dpt rumah bawah,.jd x perlu la nk naik tangga,.lgpun rumah trsebut dkt dgn tempat kerja suami,.mudahkan..kekurangannya cuma rumah itu saiznya kecil sedikit dr rumah yg kami duduk skrg,.2 bilik shj,.cmne kalau tetamu dtg ya,.....mungkin ruang tamu leh jd alternatif, kerana ruang tamu nya agak besar...
 Begitu sedikit sebanyak ceritaku mengenai bakal rumah kami nanti,.sayangnya tiada gambar utk dikongsi di sini..

2 ulasan:

  1. noor, selamat berkemas. kak ni yg tak bersuamikan tentera pun dah 13 kali pindah, cukup tension bila part kemas barang..huhu..

    p/s maaf, komen noor tentang rafflesia tu kak terdelete secara tak sengaja. nak publish tapu tertekan remove content pulak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tq k.anim,.,.oo sama la kita ya,.ahli bakat ,hehe,psl komen tu xpa la,ade masa sy .bw,,wt komen lain ,hehe ,.

      Padam