Halaman

Selasa, 10 Julai 2012

JOMBALI @ carrefour wangsa maju

nasi lemak ayam
nasi kebuli
nasi goreng ayam
Dah lama aku ushar resoren ni,tiap kali sggah di care4,memang aku akan perhatikan je,sbb restoren ni sentiasa dipenuhi pengunjung,.sdp sgt ke makanannya,curious jugak aku,hehe..2-3 hr lps kami try ler mkn kt sni.bagi aku nasi lemak nya boleh tahan sdp,dgn sambalnya,nasi kebuli ni en hubby yg order,aku pernah dgr jr,x pernah mkn nasi ni,rsanya lebi kurang nasi hujan panas je,biasa2 je,..nasi goreng ayam ni,anak aku punya,,yang ni x brp sdp bg aku,mcm nasi gorengnya di guna rencah sambal nasi lemak td jer,,ank aku mkn pon x abis,..ada satu dessert yg aku order,sago gula melaka,yg ni memang sdp,harganya rm6.90 satu.
 Bagi aku harga makanan kt sini,agk mahal dan makanannya pulak,biasa2 je,mungkin saiz hidangannya yg agak besr,tp servis ok la,cpt je hidangan dtg lps oder,ada lak loceng di atas setiap meja,utk pggil waiter bila2 masa kita nak.

3 ulasan:

  1. dulu kat tesco teping ada buka,tp kurang sambutan dah close dah..aku biasa mkn mee kari kat situ..rasa dia biasa2 jer..yg nampak menarik pon gelas yg digunakan nampak menarik diorg guna gelas botol....leh bg 2 bintang jer..pendpt aku la...hehhe

    BalasPadam
    Balasan
    1. wei,tlg klik sertai tapak google kt atas blh kanan tu,..hehe

      Padam
  2. Wa bestnya tgk komen hg kt cni,bla nk wt blog lak ni?....hehe,psl jombali ni mmg btul kureng ckit le,..harga mknn lak mahal sgguh,mkn yg mcm ni,dh dkt rm100,.rsa x g dh lain kali,..

    BalasPadam