Halaman

Isnin, 2 Julai 2012

TAT NASI AYAM,...bukan sekadar nasi ayam.

chicken chop
nasi ayam kampung

 chicken grill


Restoren Tat Nasi Ayam ini teletak di Taman Seri Rampai ,Setapak,.landmark berhampirannya adalah  bangunan ibu pejabat BIODEX.Kawasan sekitarnya mempunyai byk kedai makan popular antaranya Wahab cendol yg femes tu,restoren Mr Tan Kopitiam muslim,disini juga terdapat warung char kuew teow Botak,yg pernah msuk JJCM tv3.
Nasi ayam di kedai Tat nasi ayam, ini bg aku sedaplah juga,sup ayamnya agak pekat dan ayam kampung gorengnya lembut je,.harga bg sepinggan nasi ayam kg adalah rm8.00 dan rm5 bg nasi ayam biasa.Kalau nak nasi ayam lebih dgn lauknya jga lebih boleh order nasi ayam special berharga rm8.00. Di sini bukan hanya nasi ayam dijual,terdpt pelbagai menu masakan barat mcm pics di atas,.bg ank2 aku yg gemar western food ni,sedap chicken chop dan grilled chop disini,saiz chicken nya pon agak besar.dgn harga rm9.90 sepinggan,aku rasa amat berbaloi,sedap dan agk murah.Coleslownya paling aku suka,sedap dan fresh, Di sini juga ada menjual sate dan burger bakar rawang.

2 ulasan:

  1. Tauke kedai tu ptt bg nasi ayam free kat mak ndak ni sbb dh pomot kedai dia..masuk blog gitu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ade ke org nk bc blog ni,huhu..tp kan best jga wt preview psl kedai2 mkn ni,sbb blh wt alasan ajak andak selalu jjcm,..suker suker..hehe

      Padam