Halaman

Isnin, 16 Julai 2012

FENOMENA RESTOREN TOMYAM

lama gak rasa x update blog kesayanganku ini,keyboard rosak plak,trpksa gna galaxy tab...betul2 x selesa rsa nk taip ngan cara touch2 screen ni...agk ketinggalan zaman aku ni,suka gaya lama,,,,hehe,.
 hari ni nk merapu bab tajuk ni,...ya aku tau semua org suka mkn thai seafood ni,berlambak2 restoren cengini kt seluruh tmpt dan daerah kt m'sia,.kerana permintaan yg tggi,kedai mkn tomyum tumbuh bgai cndawan lps hujan...
 kt sekitar kg baru,keramat,,dh umpama syurga restoren2 ni,,,aku pernah jga la cuba mkn disitu,.yg aku nk komen,tomyum yg di order byk bawang,daun limau purut...isi seafoodnya blh dikira,,,bknnya tomyum seafood nmanya,leh boh nma tomyum bawang,,,amik kesempatan betul...mknn lain pon indh nma dr rsa,..lum jmpa lg la,restoren thai seafood yg bnar2 mnepati taste aku,,,klu ada nnti nk gk wt review,...
 yg menyesakkan mata dgn byknya restoren cmni,makin byk le org2 dr selatan thai kja kt sni..ya,ini peluang mereka cari rezeki,tp bgaimna dgn org tmpatan yg tiada pekerjaan??.....

4 ulasan:

  1. Mak ndak, kalo tomyam seafood tp byk bwg tu hrganya 4.50..kalo tomyam seafoofd btul2 seafood tu 18 hengget..kat secret recipe...yummii...

    BalasPadam
  2. oo..ye ke ina..ingatkan kek je sdp..xpenah lak try tomyamnya..nnti de msa kna g try la..tq 4 info..

    BalasPadam
  3. chunah..aku pun suka guna keybrd....kalo guna ipad..aku lg..x reti...

    BalasPadam
  4. Aha kan ,touch 2..jd lbt gtu ...hehe ...

    BalasPadam